preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:

Važni dokumenti
 

eTwinning projekt "Micro circuits for Mega solutions"

"Micro circuits for Mega solutions" jednogodišnji je eTwinning međunarodni projekt u kojem sudjeluju škole iz Španjolske, Grčke, Turske, Latvije, Litve, Bosne i Hercegovine i Hrvatske. Digitalna revolucija transformira svijet kakav poznajemo, oblikujući način na koji živimo, radimo, komuniciramo, učimo i zabavljamo se, vodeći nas do četvrte industrijske revolucije. U digitalnom svijetu koji se brzo mijenja, učenici trebaju ne samo razviti digitalne mogućnosti (DigComp 2.0), već i razviti osnovne vještine programiranja, računalnog razmišljanja, kritičkog mišljenja, kreativnosti i socijalne/emocionalne inteligencije. STEM obrazovanje je najizraženija metoda koja pomaže učenicima da uspostave veze između učionice i svijeta oko sebe i riješe stvarne probleme. Učenici će se upoznati s BBC micro:bitom ili drugim robotskim setovima (koji imaju senzore i koji se mogu programirati) i mogućnostima tih tehnologija. Naučit će o Internet thing, umjetnoj inteligenciji, strojnom učenju i sigurnoj upotrebi Interneta. 

CILJEVI
- učenje kodiranja s različitim programskim alatima (primarno pomoću MS MakeCode, ali i s Scratchom i/ili Pythonom).
- razumjeti nove tehnologije (IoT, AI, ML) i način njihove upotrebe
- razvijanje digitalne kompetencije (informatička i podatkovna pismenost, komunikacija i suradnja, stvaranje digitalnih sadržaja, internetska sigurnost i rješavanje problema)
- razvijanje vještina timskog rada i suradnje
- pružiti studentima priliku da izraze svoju kreativnost, razviju kritičko mišljenje, kodiranje, timski rad, inicijativu i komunikativne vještine
- poticanje učenika na upotrebu stranog jezika (engleskog) za komunikaciju
- komunikacija, razmjena i suradnja sa studentima iz različitih zemalja
- suradnja i razmjena ideja između učitelja iz različitih zemalja

RADNI POSTUPAK
rujan: informiranje o novom projektu u našim školama, prezentacija i obilježavanje lokacija partnera putem Google Mapsa, početna anketa za studente i nastavnike kako bi saznali imaju li iskustva s programiranjem senzora iz robotskih kompleta (BBC micro:bit, Lego Wedo, robot Edison ...)
listopad: sudjelovanje u CodeWeek 2020 (razne radionice: uvod u BBC micro:bit ili druge robotske setove)
studeni: međunarodni dan matičnjaka, razmjenom ideja, svaka će škola predstaviti svoje BBC micro: bit (ili druge robotske setove) aktivnosti drugim partnerima.
prosinac: Sat koda. Novogodišnje čestitke kreirane BBC micro:bitom (ili drugim robotskim kompletom)
siječanj-veljača: Istraživanje novih tehnologija (IoT, A.I, M.L). Događaji o Danu sigurnijeg interneta.
ožujak-travanj: Zajedničke aktivnosti, rješavanje problema iz stvarnog života tehnologijom
svibanj: Završetak suradničkih aktivnosti, distribucija i evaluacija
lipanj: Izrada zajedničke završne prezentacije projekta

NOSITELJI
koordinator projekta: Kristina Krtalić

OČEKIVANI REZULTATI
Glavni rezultati ovog projekta su učenički mikro:bit (ili drugi robotski kompleti) projekti i završna prezentacija projekta. TwinSpace je glavno mjesto za predstavljanje svih projektnih aktivnosti, ali neke ćemo aktivnosti podijeliti putem društvenih mreža.

Dan sigurnijeg Interneta 2021. u petim razredima

Ove su godine petaši različitim aktivnostima obilježili Dan sigurnijeg Interneta ishodom iz domene e-društvo D.5.1 učenik analizira etička pitanja koja proizlaze iz korištenja računalnom tehnologijom.
Svake se godine, drugog dana drugog tjedna u drugom mjesecu, obilježava Dan sigurnijeg Interneta (moto je Zajedno za bolji Internet). 
Petaši su danas naučili koji su osobni podaci i da ih ne treba dijeliti s drugima. Odigrali su kviz o prepoznavanju osobnih podataka. Za potrebe zaštite osobnih podataka, a jedan od njih je osobna fotografija, izradili su u online alatu Avatar Maker svoj avatar te ga pohranili i postavili na Padlet ploču. Naučili su prepoznati i razlikovati slabu zaporku od jake zaporke, te stvoriti jaku zaporku, te 
provjerili prepoznavanje slabih i jakih zaporki u online kvizu. Upoznali su se s generatorima zaporki i načinu provjere je li njihova zaporka jaka ili nije. Zaključili su da nije dovoljno samo stvoriti jaku zaporku, nego je treba i zapamtiti!
Svakako najzanimljiviji dio današnjeg dana učenicima bio je igranje avanturističke igrice Budi Internet genijalac koja stavlja ključne lekcije digitalne sigurnosti u praksu. Učenici petih razreda odigrali su dio nazvan Toranj s blagom - čuvaj svoje tajne te postali pravi Internet genijalci. U igrici su izbjegavali hakere da im ne ukradu poruke i identitet.
Na kraju su odigrali Kahoot! kviz u kojem su pokazali zavidno znanje. Svi su učenici petih razreda i ove godine dobili HAKOM-ovu brošuru "Kako se zaštititi u svijetu Interneta i mobilnih telefona". 




Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Kristina Krtalić   datum: 15. 2. 2021.


Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji


Misao tjedna

"Obrazovanje je najmoćnije oružje koje možete upotrijebiti da promijenite svijet."

                      Nelson Mandela


Brojač posjeta
Ispis statistike od 10. 5. 2010.

Ukupno: 1734542
Danas: 80

 


Anketa (mala)
Kako iskorištavate svoje slobodno vrijeme?:







 






preskoči na navigaciju