preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:

Važni dokumenti
 

eTwinning projekt "Micro circuits for Mega solutions"

"Micro circuits for Mega solutions" jednogodišnji je eTwinning međunarodni projekt u kojem sudjeluju škole iz Španjolske, Grčke, Turske, Latvije, Litve, Bosne i Hercegovine i Hrvatske. Digitalna revolucija transformira svijet kakav poznajemo, oblikujući način na koji živimo, radimo, komuniciramo, učimo i zabavljamo se, vodeći nas do četvrte industrijske revolucije. U digitalnom svijetu koji se brzo mijenja, učenici trebaju ne samo razviti digitalne mogućnosti (DigComp 2.0), već i razviti osnovne vještine programiranja, računalnog razmišljanja, kritičkog mišljenja, kreativnosti i socijalne/emocionalne inteligencije. STEM obrazovanje je najizraženija metoda koja pomaže učenicima da uspostave veze između učionice i svijeta oko sebe i riješe stvarne probleme. Učenici će se upoznati s BBC micro:bitom ili drugim robotskim setovima (koji imaju senzore i koji se mogu programirati) i mogućnostima tih tehnologija. Naučit će o Internet thing, umjetnoj inteligenciji, strojnom učenju i sigurnoj upotrebi Interneta. 

CILJEVI
- učenje kodiranja s različitim programskim alatima (primarno pomoću MS MakeCode, ali i s Scratchom i/ili Pythonom).
- razumjeti nove tehnologije (IoT, AI, ML) i način njihove upotrebe
- razvijanje digitalne kompetencije (informatička i podatkovna pismenost, komunikacija i suradnja, stvaranje digitalnih sadržaja, internetska sigurnost i rješavanje problema)
- razvijanje vještina timskog rada i suradnje
- pružiti studentima priliku da izraze svoju kreativnost, razviju kritičko mišljenje, kodiranje, timski rad, inicijativu i komunikativne vještine
- poticanje učenika na upotrebu stranog jezika (engleskog) za komunikaciju
- komunikacija, razmjena i suradnja sa studentima iz različitih zemalja
- suradnja i razmjena ideja između učitelja iz različitih zemalja

RADNI POSTUPAK
rujan: informiranje o novom projektu u našim školama, prezentacija i obilježavanje lokacija partnera putem Google Mapsa, početna anketa za studente i nastavnike kako bi saznali imaju li iskustva s programiranjem senzora iz robotskih kompleta (BBC micro:bit, Lego Wedo, robot Edison ...)
listopad: sudjelovanje u CodeWeek 2020 (razne radionice: uvod u BBC micro:bit ili druge robotske setove)
studeni: međunarodni dan matičnjaka, razmjenom ideja, svaka će škola predstaviti svoje BBC micro: bit (ili druge robotske setove) aktivnosti drugim partnerima.
prosinac: Sat koda. Novogodišnje čestitke kreirane BBC micro:bitom (ili drugim robotskim kompletom)
siječanj-veljača: Istraživanje novih tehnologija (IoT, A.I, M.L). Događaji o Danu sigurnijeg interneta.
ožujak-travanj: Zajedničke aktivnosti, rješavanje problema iz stvarnog života tehnologijom
svibanj: Završetak suradničkih aktivnosti, distribucija i evaluacija
lipanj: Izrada zajedničke završne prezentacije projekta

NOSITELJI
koordinator projekta: Kristina Krtalić

OČEKIVANI REZULTATI
Glavni rezultati ovog projekta su učenički mikro:bit (ili drugi robotski kompleti) projekti i završna prezentacija projekta. TwinSpace je glavno mjesto za predstavljanje svih projektnih aktivnosti, ali neke ćemo aktivnosti podijeliti putem društvenih mreža.

Rezultati natjecanja Dabar 2020.

Dragi čitatelji, objavljene su rang liste po kategorijama i razredima na međunarodnom natjecanju iz informatike i računalnog razmišljanja. Ukupne rang liste dostupne su samo učiteljima na MOOC-u. Najbolji od najhrabrijih učenika i učenica naše škole, koji su i ove godine odgovorili na izazov Dabar, nalaze se na popisu 10% najboljih u svojoj kategoriji u Republici Hrvatskoj, Jona Janković, 7.b, Ivan Kolomejac, 8.b i Marina Nikolić, 8.b, svi u kategoriji MegaDabar. Učeniku 3.a razreda, Mateju Kolomejcu, nedostajalo je samo 0,2 boda da uđe u 10% najboljih u svojoj kategoriji. Svi učenici sudionici na istom mjestu (MOOC-u) gdje su rješavali test mogu vidjeti zadatke i značku te diplomu koju su dobili za sudjelovanje na natjecanju. Čestitamo Joni, Ivanu, Marini i svim ostalim sudionicima petog po redu međunarodnog natjecanja Dabar! Vidimo se i sljedeće godine, zar ne?

  :: opširnije :: 


objavio: Kristina Krtalić  datum: 23. 11. 2020. 09:54

Dabar - međunarodno natjecanje iz informatike i računalnog razmišljanja

Već petu godinu sudjelujemo na međunarodnoj inicijativi Dabar (Bebras) koja promiče informatiku i računalno razmišljanje među učiteljima i učenicima, ali i u široj javnosti. Dabar je osmišljen kako bi se svoj djeci omogućio jednostavno sudjelovanje kroz online natjecanje, koje se sastoji od niza izazovnih zadataka koje su napisali stručnjaci iz pedesetak zemalja. Iako se rješavanje zadataka temelji na informatici, možete ih rješavati i bez informatičkog predznanja. Čestitamo svim našim učenicima koji su sudjelovali na natjecanju i nestrpljivo iščekujemo rezultate (tko je u najboljih 10% u svojoj kategoriji)!

  :: opširnije :: 


objavio: Kristina Krtalić  datum: 13. 11. 2020. 13:52

Programirali smo micro:bit-ove!

Upoznali smo se s mikroračunalima zvanim micro:bit! Učenici 3.a i 3.b su prije početka rada s micro:bit-ovima morali spojiti sve potrebne dijelove s micro:bit-om, a nakon toga spojiti i micro:bit na računalo. A onda je moglo početi programiranje. Pozvati su editor u kojem se stvaraju programi Microsoft MakeCode for micro:bit te izradili svoj prvi program koji su pohranili na micro:bit te izvršili. Baš nam je bilo zabavno. Jedva čekamo sljedeći sat informatike.

  :: opširnije :: 


objavio: Kristina Krtalić  datum: 30. 10. 2020. 14:01

Certifikati sudjelovanja u obilježavanju EU Code Week-a

Nakon provedbe aktivnosti kojima smo obilježili Europski tjedan aktivnosti (u sklopu aktivnosti međunarodnih eTwinning projekata Let`s Code Together, Code 4 Europe, Code an AI i Micro circuits for Mega solutions) stigli su nam certifikati sudjelovanja.

  :: opširnije :: 


objavio: Kristina Krtalić  datum: 30. 10. 2020. 11:40

Europski tjedan programiranja u osmim razredima

Učenici i učenice osmih razreda matične škole aktivnošću su programiranja u JavaScriptu obilježili Europski tjedan programiranja (EU Code Week 2020). Mijenjali su koordinate likova u igrici, mijenjali izglede likova, dodavali elemente i određivali pozicije (zlatnika koje je lik trebao prikupiti), dodatne igrače (jer je uvijek zanimljivije igrati s više igrača) elemente izbjegavanje, određivali kojim tipkama na tipkovnici će se igrica igrati, dodavali neprijatelje (bez njih ništa) koji će ometati likove, pozadinu igrice,... Još jedan vrlo zanimljiv način da učenici u online okruženju upoznaju nešto novo, u ovom slučaju osnove programiranja u JavaScriptu. 

  :: opširnije :: 


objavio: Kristina Krtalić  datum: 29. 10. 2020. 10:00

EU Code Week u šestim razredima

I u šestim je razredima obilježen EU Code Week 2020. Europski tjedan programiranja je inicijativa koja slavi kreativnost, rješavanje problema i suradnju izraženu pomoću programirnja i računalnog razmišljanja. Učenje programiranja pomaže učenicima da shvate svijet oko sebe koji se brzo mijenja, prošire svoje razumijevanje o tome kako funkcionira tehnologija i razvijaju vještine i sposobnosti kako bi istraživali nove ideje i bili inovativni. Šestaši su zamijenili uloge: ovaj su put učenici postali računalo! Čitali su i tumači programe u online aplikaciji Compute it! kako bi pronašli pravi put do cilja i pobijedili u izazovima. Morali su se usredotočiti i koristiti svoje intuitivne sposobnosti da bi razumjeli neke temeljne koncepte programiranja. I bili su jako uspješni u tome.

  :: opširnije :: 


objavio: Kristina Krtalić  datum: 27. 10. 2020. 22:30

I petaši su obilježili Europski tjedan programiranja

Učenici 5.a i 5.b razreda danas su obilježili Europski tjedan programiranjaEuropski tjedan programiranja društvena je inicijativa čiji je cilj na zabavan i angažirajući način svima približiti programiranje i digitalnu pismenost. Učenje programiranja pomaže nam da shvatimo svijet oko sebe koji se brzo mijenja, proširimo svoje razumijevanje o tome kako funkcionira tehnologija te da razvijemo vještine i sposobnosti kako bismo istraživali nove ideje i bili inovativni. Iako će se s programiranjem upoznati tek u drugom polugodištu, petaši su na web lokaciji Lightbot programirali robota da stigne do plavog kvadratića na kojem su trebali uključiti lampicu. Iako su se neki zadaci činili nerješivi, učenici nisu odustajali.

  :: opširnije :: 


objavio: Kristina Krtalić  datum: 19. 10. 2020. 17:37

EU Code Week u 3.a i 3.b

Učenici i učenice 3.a i 3.b razreda matične škole unplugged su aktivnostima obilježili Europski tjedan programiranja (EU Code Week 2020). Europski tjedan programiranja je inicijativa koja slavi kreativnost, rješavanje problema i suradnju izraženu pomoću kodiranja i računalnog razmišljanja. Nakon što su učenici saznali što je algoritam (niz preciznih uputa koje pomažu u rješavanju nekog problema), te nabrajali primjere algoritama iz svakodnevnog života (recepti za kolače, pranje ruku, priprema za školu, put do škole,...), učenici su na računalu uspješno redali korake u tri aktivnosti (posadi biljku, radni dan dječaka, pečemo kolače). U drugoj su aktivnosti prvo izradili korake za algoritam izrade neobičnog lika, a zatim po tim koracima nacrtali, obojali i imenovali neobični lik. U sljedećoj su aktivnosti naziva Pingvin algoritam brrr morali odrediti kojim putem žele ići od starta do cilja. Kad su odredili put, na kartu su stavili pripremljene strelice u svaki prostor duž njihove staze. Strelice su trebali usmjeriti u smjeru u kojem treba ići da bi stigli od jednog do drugog kvadrata. A posljednji je zadatak bio najzanimljiviji. Učenici su po unaprijed postavljenim uputama morali što brže i bez greške prijeći poligon sa zadanim uputama (koju ruku/e i nogu/e koristiti u pojednim dijelu poligona). Kako su izgledale aktivnosti i koliko su uspješno učenici sudjelovali u zadatcima, pogledajte u našoj galeriji slika.

  :: opširnije :: 


objavio: Kristina Krtalić  datum: 16. 10. 2020. 18:22

Novi eTwinning projekt "Micro circuits for Mega solutions"

U ovoj se školskoj godini uključujemo u još jedan novi projekt. "Micro circuits for Mega solutions" jednogodišnji je eTwinning međunarodni projekt u kojem sudjeluju škole iz Turske, Latvije, Bosne i Hercegovine, Španjolske, Litve, Grčke i Hrvatske. Ovim će projektom učenici ne samo razviti digitalne mogućnosti (DigComp 2.0), već i razviti osnovne vještine programiranja, računalnog razmišljanja, kritičkog mišljenja, kreativnosti i socijalne/emocionalne inteligencije. STEM obrazovanje je najizraženija metoda koja pomaže učenicima da uspostave veze između učionice i svijeta oko sebe i riješe stvarne probleme. Upoznat ćemo studente s BBC micro:bitom i drugim robotskim setovima (koji imaju senzore i koji se mogu programirati) i mogućnostima tih tehnologija. Učit će o Internet Thing, umjetnoj inteligenciji i sigurnom korištenju Interneta. Učenici će raditi na vlastitim projektima i na suradničkim zadacima s vršnjacima iz drugih zemalja.

  :: opširnije :: 


objavio: Kristina Krtalić  datum: 6. 10. 2020. 08:35
 



Kalendar
« Studeni 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji


Misao tjedna

"Obrazovanje je najmoćnije oružje koje možete upotrijebiti da promijenite svijet."

                      Nelson Mandela


Brojač posjeta
Ispis statistike od 10. 5. 2010.

Ukupno: 1414068
Danas: 5

 


Anketa (mala)
Kako iskorištavate svoje slobodno vrijeme?:







 






preskoči na navigaciju