Pravilnik o zapošljavanju OŠ Hugo Badalić
Mapa procedura za 2014. godinu
Izmjene i dopune statuta OŠ Hugo Badalić
(21.4.2015.)
Izmjene i dopune statuta OŠ Hugo Badalić
(26.11.2015.)
Katalog informacija OŠ Hugo Badalić
Pravilnik o pravu na pristup informacijama
Obrazac- zahtjev za pristup informacijama
Školski kurikulum šk. godina 2020/21.
Godišnji plan i program šk. godina 2020/2021.
Školski preventivni program 2018./2019.
Pravilnik o kriterijima za izricanje pedagoških mjera
Kalendar za šk. godinu 2020./2021.
Vremenik natjecanja šk. godina 2020./2021.
Raspored informativnih razgovora i roditeljskih sastanaka u šk. godini 2020./2021.
CODING ADVENTURE
Coding adventure je jednogodišnji eTwinning projekt u kojem sudjeluju (za sada) škole iz Hrvatske, Italije, Turske, Rumunjske, Ujedinjenog kraljevstva i Srbije. Autori projekta su naša učiteljica informatike Kristina Krtalić i učitelj iz Turske Cem Moran. Projekt uključuje upoznavanje škola partnera i država iz kojih dolaze, razmjenu ideja i programiranja (priče, igrice,....) u Scratch-u. Škole partneri će tijekom projekta svoje uratke prikazati na twinspace-u.
CILJEVI PROJEKTA:
- naučiti osnove programiranja,
- omogućiti našim učenicima da se izraze u pisanom obliku,
- razumijevanje vrijednosti obrazovanja,
- omogućiti pripovijedanje pomoću programa,
- aktivno korištenje web 2.0 alata tijekom projekta,
- diseminacija projekta,
- stjecanje i jačanje koncepata tima, odgovornosti, suradnje, dijeljenja, uvažavanja i povjerenja među učenicima.
RADNI POSTUPAK:
listopad/studeni: upoznavanje partnera projekta, promocija škole, upoznavanje sa Scratch-om,
prosinac: odabir postera za projekt, algoritamski trening i uvod u code.org, škole će se pridružiti aktivnosti Hour of Code, upoznavanje sa zastavama država partnera i njihova značenja, programiranje priče sa Scratch-om
siječanj: predstaviti važnu osobu svoje države, programiranje,
veljača: države partneri programiraju dječje igre u Scratch-u,
ožujak: promicanje hrane u državama partnerima, programiranje
travanj: škole partneri programiraju igru u Scratch-u, dijeljenje sadržaja na zajedničkom blogu
OČEKIVANI REZULTATI
Očekivani rezultati su da učenici svladaju kodiranje 21. stoljeća. Učenici uče programiratii pisati priče. Istodobno uče o različitim kulturama. Kultura je bolji način da učenici učine zabavno obrazovanje.
Obilježili smo EU tjedan programiranja
Od 6. do 21. listopada održava se po šesti put Europski tjedan programiranja. Milijuni djece, mladih, odraslih, roditelja, nastavnika, okupljaju se na događanjima i u učionicama diljem Europe kako bi naučili stvarati programiranjem. I u našoj su matičnoj školi danas učenici 4.a razreda obilježili Europski tjedan programiranja. Za vrijeme sata razrednika posjetili su informatičku učionicu, raspitivali se što se uči u petom razredu na nastavi informatike, što se nalazi u učionici,... Nakon upoznavanja pokušali su samostalno izraditi svoje prve programe i za uspješnu su izradu dobili pohvalnice. Pri tome su im pomagali učenici, sudionici eTwinning projekta Coding adventure.
« Siječanj 2021 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |